Grattis Emil!

Grattis på 23årsdagen Emil Lindfors!
Idag fyller min granne och braiga vän Emil år! Han önskade sej bara en sak och det var drömtårta och det tänker jag baka åt honom efter att jag har duschat.



Jag tycker att det är min jobbhelg heeeeela tiden! Men så påminner någon mej om att jag bara jobbar var tredje, och jag vill inte tro på det riktigt. Jag tycker det är skitjobbigt att gå upp 6.15 på en lördag och speciellt på en söndag!
Och speciellt inte när jag har en jämte mej i sängen som inte behöver gå upp förens flera timmar efter mej! :(
Surt.
Men dagen gick hyffsat fort och knappt några ovanligheter. Det betyder alltså att imorgon kommer gå åt helvete! haha..

Sitter och väntar på Tobbe, han ska jobba sina absolut sista timmar på PN idag. Han kommer säkert få hoppa in extra, men detta är hans sista ordinarietimmar innan han börjar på Onsala Herrgård på måndag!
Han är lycklig och nervös, nästan som ett barn dagen innan julafton.

Nu ropar duschen på mej..
"Therese, du luktar illa och är äcklig - kom hit och duscha! NU MED EN GÅNG!"
Haha, over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0