Ha ett gott nytt jävla år!

Nyårsafton var lugn, alkoholbaserad och innehöll en del raketer!
Ha ett gott nytt år och en bra början på 2009!
Hade ett nyårslöfte, 10 kg till ska bort från min kropp! Jag ska reduceras till perfektion så att säga.. haha. Nästa nyår kommer jag vara snyggast på hela festen.
:)
Och att jag ska ha bättre kontakt med mina vänner. Nu börjar det bli lite för slappt. Amanda, veckofikan tex? What the fuck? :D Vi får dra igång det på allvar igen! Skit i om vi jobbar, nu finns inga bortförklaringar.

Hade ni något nyårslöfte?

Snart kommer Madde få sitt barn med, träffade henne på Kungsmässan innan jul och hon var stooor!
Verkar sååå mysigt! Hon är planerad den 14e har jag för mej, och det är bara 2 veckor kvar tills dess!


Nu ska jag bara fortsätta vara bakis och kolla på Vänner!
Ha en bra dag, bakis eller ej, men bra ska den vara!

Olle, du glömde din tandborste.

Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0