Heidi says Fuck off!

Nu är jag hemma, efter en heldags städning och en kvälls jobb! Gick segt på Lillamandas idag, knappt något folk. Har läst en skvallertidning, ätit en banan, serverat några kunder och plockat.. Typ.
Skulle mött Tobbe på PN efter jobbet så att vi kunde gå tillsammans hem, men ack så fel jag hade. Den jävlen är just nu på Prinsen (föredetta Bar a bar) och sjunger karaoke och dricker.
Borde väl egentligen vetat, känner ju Tobbe vi det här laget, att han ändrar sina planer på 3 blanka sekunder och man hinner liksom inte med..
Jag blev arg och gick hem istället. Så nu hoppas jag att han ramlar när han går hem och skrapar upp ansiktet!
Lite väl våldsamt men egentligen inte eftersom jag mest av allt vill ta hans huvud och dunka 27 gånger in i väggen.
Aggro? Oh yes!
Inte bra för nerverna, måste andas i en fyrkant..

Har hittat coola grejer på nätet också, på tal om popcorn.
Emelie visade.
Jag vill ju ha en Tritoniklocka men dom är för satans dyra..
Hittade dock liknande på www.colorez.se ! Har fastnat för kornblått det senaste och dom var billiga med, endast 199 svenska riksdaler - så det kanske blir några av olika färger.
Plus att dom har en "Heidi says Fuck off!" tröja där också, ska beställa en till mej och en till Denise. Hon älskar den bilden på henne!

Syns väl vad hon vill säga! :)

Imorgon ska jag bege mej in till stan med 2 tjejer ur familjen Qvist.
Fröken Anna och fröken Annas mamma! :)
Vi ska göra stan osäker och handla massa saker. Ska gå upp lite tidigare imorgon och ringa runt och jaga den blå tröjan med katten på! Någonstans i Göteborg måste den väl finnas?
Rut mfl hade inte den, eftersom dom tydligen inte är återförsäljare av märker Vero Moda längre. Surt.
"Men vi har många andra coola tröjor med tryck på..." JAJA!

Practise is over - hit the showers!


Kommentarer
Postat av: THERESE FRÅN MARIA OBSERVERA

Hahahah hej snuttan! Om du inte har beställt redan så vänta på mej tills du läser detta för att jag dödar för en sån tröja. på riktigt! har letat efter den över allt! så det kanske blir billigare om vi beställer tillsamans:D

2009-02-06 @ 16:17:04
Postat av: OBS FRÅN MARIA

Therese om du inte har beställt den tröjan ännu så ska jag också beställa en! Jag dödar för den tröjan, på riktigt! HAHA, men jag har inte hittat den någonstans. Så jag tänkte att det kanske blir billigare om vi beställer på samma gång

2009-02-06 @ 16:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0