Helgsummering! Börjar bli bra på det..

Ja, så var helgen över. Igen!
Lördagen blev iaf lyckad, maten var god och sällskapet var toppen!
Jag åt pepparpasta, Maria & Anna åt varsin soppa och Sanna åt vegetarisk pasta. Supergott.
Efteråt gick vi hem till mej, korkade upp vinet och spelade Twister och kort.
Kvällen slutade tidigt för Anna som somnade i soffan med fortsatte för oss andra. Tobbe kom hem vid 11 och joinade.
Kompaniet gick hem vid halv 2 och då somnade vi direkt.

Dagen efter var morgonen seg och kom alldeless för tidigt. Jag hade mest av allt velat sova i flera timmar till, men jag var tvungen att gå upp! Jag och Tobbe myste en stund och sen gick jag ill jobbet på Lillamandas vid 4..
Jobbade till halv 11 och hamnade sedan på Tobbes, Christoffers och Patricks vinkväll nere hos C.
Skulle bara stanna en liten stund men klockan var närmare två när vi klampade in här hemma!
Imorse ringde alarmet klockan 6 och jag hade aldrig vaknat ordentligt  om jag inte hade gått in i duschen!
Känns så konstigt, hinner aldrig med saker på morgonen annars. Jag brukar ställa klockan 15 minuter innan jag ska gå hemifrån, men nu var hade jag en halvtimma och var tvungen att äta frukost med.
Helwierd  om man har lyckats vänja sej vid något annat.

När jag kom hem imorse så gick jag och la mej i 2 timmar till och gick inte upp förens halv 12. Sen låg jag och Tobbe och tittade på Robert Gustavsson-dvd tills han skulle gå till jobbet typ.
Då gick jag och lämnade in mina paket på Posten, tradera-vinnarna ska ju ha sina grejer, och sen köpte jag semlor och gick till mammas jobb.. Vi myste och jag uppehöll henne i hennes arbete i nästan 1 ½ timma!
:D

Imorgon ska nya soffan beställas hem och betalas. Äntligen!
Nu ska jag kolla på Joey!
Uppdateringar kommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0