Jey!

Jag blir lite glad när jag ser att fler och fler läser min blogg. Igår var det hela 13 stycken. Jag undrar om det är någon i vårat avlånga land som har missat att jag faktiskt skriver blogg här?
Jo, svaret är att alla har gjort det. Punkt slut.
Men tack till er 13 som involverar er. All my love for you..

Tack också till Amanda för att du skrev en fin grej på din blogg häromdagen. Och ledsen för att jag dumpade dej på lunchen. Another time? <3

Nu är jag, återigen, hemma hos trivsamma familjen Qvist. Anna bakar bullar, Maria kollar på one tree hill, mamma-Qvist gick och sträckte på sej och Ronja verkar blöda under en tass..
Och jag ska bara meddela att jag trivs här, och då drar vi ett citat av Jim Carey "Like a glove!"
(här försökte jag lägga upp en bild på Jim ur Ace Ventura-men icke. Det ville inte denna datorn förstås!)

Hm, helg snart. Vad är era helgplaner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0