Klockdrömmar..

Nu är det såhär att vi bakar hos mej idag! Jag bakar kärleksmums, drömtårta och drömmar! :) Ugnen går på högvarv och här arbetas det vill jag lova. Iaf från min sida! haha..
Emelie är här och Tobbe ska strax åka.
Jag är duktig idag, har hunnit med jättemycket.
Doktorn imorse, sen städat litegranna överallt, lagat lasagne, ätit och myst med tända ljus, bakat massor och förhoppningsvis kommer Qvistarna hit ikväll med sällskapsspel.  Jey!


"Ta kort nu när vi leker kompisar!"


OH HOW I WANT IT!
Dess underbara klockor kommer från Tritoni och finns i massa olika färger!
Jag vill ha antingen denna, en knallorange eller en helvit.
Dom är lite dyra bara, runt 800 kronor.
Önska kan man ju...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0