Onda planer för kvällen..

Jaha, jobblördag igen. Fast nu är den över, slutade nyss.
Och frågan är då: vad fan gör jag kvar på jobbet?
Svaret är att bussen inte går förens 20 över, så jag har exakt 7 minuter kvar.
Facebook är avklarat, tänkte skriva lite här med.

Ska hem till Lina ikväll på middag. Jag och min snoriga näsa. Och Amanda.
Hon kan vägen, jag har ju aldrig varit i Linas lägenhet!
innan dess ska jag försöka gå ner och träna lite och duscha jättelänge.
Grattis till både Amanda och Lina som numera kan titulera sej som 21åringar!

Verkar som om jag är sjuk också. Igen! WOOOHOOO!
Helt underbar känsla, att äntligen få snora igen, att få hosta och ha en hals som verkar vara där för att producera äckligt slem, ögon som rinner och kliar och ett fint rött märke under näsan. Skinnet liksom slits bort efter sisådär 50 000 snytningar på en timma!
Jag erkänner, I like it.
Och ikväll ska alla bli smittade. Kungsbacka, förbered er på en epedemi!
Moahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0