Rättning!

07.45 Uppstigning och direkta frågor: "Ska vi gå till simhallen nu?"
8.30 Frukost och påklädning
9.30 Efter Nicke Nyfiken matades ankorna med gamla potatisklyftor och knäckemackor
11.00 Mer av mr N.N och uppdelning av äpple, rättvist givetivis, mystid.
13.00 Ombytta och klara att hoppa ner i havet (?)
16.00 Hemma igen, korv & stroganoff i magen och vidare ner till Åsa respektive Kållered.
Hyffsat rätt, eller hur?

Nu sitter vi hemma hos oss och kollar på Magikers hemligheter. Det är häftigt för jag är verkligen intresserad av hur vissa trick går till.. :) Tobbe, Christoffer och Patrick dricker vin och jag dricker Oboy!
Sen blir det sängtid och imorgon ska jag äntligen träffa ANNA!!!!!!!
Välkommen hem Anna min älskade vän, du är sååå efterlängtad! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0