Traderaberoende och uttråkad

Ja, nu har jag lagt upp några annonser på tradera.se.
Har massor med klänningar/tunikor och en skinnjacka som jag inte kan ha längre pga att jag har gått ner i vikt.
(i måndags var jag hos doktorn och då förklarade han att jag har gått ner 10kg. wiie!)
Sen när man väl börjar kolla runt på vad det finns för pågående auktioner så kan man bli lite smått beroende. Har suttit inne på den hemsidan i en timma nu men det känns som om 5 minuter. Har inte lagt några bud dock, försöker hålla mej :)
Förhoppningsvis får jag sålt litegranna. Har inte satt något reservationspris på något av dom, förutom skinnjackan, för den köpte jag för 2000:- så jag satte 500:-

Gick ur därifrån nu.

Är sjuk idag igen. Det tycker vi inte om, försökte ta en liten promenad förrut för det börjar bli tråkigt innanför dom här väggarna. Men jag höll på att svimma efter typ 100m så jag gick hem igen och hamnade i soffan med datorn i knät och Simpsons på TV. För övrigt fick vi en ny TV häromdagen, eller Tobbe fick den av sin mamma & pappa i present. En platt sak, 40 eller 42 tum, har ingen aning. Den är jättefin iaf och rolig att titta på - både fin och roligare att titta på än våra gamla gråa klump som vägde typ 56 kg.

Grattis Madde, som fick en liten dotter imorse tillsammans med sin Daniel. En liten Saga!
Så spännande och mysigt. Tänk att barndomsvännen äntligen är mamma! Nu kan man inte kalla henne för tjockis längre.. haha!

Jag blev hungrig nyss så jag åt lite ris och tacoköttfärs. Smakade inte som vanligt så jag åt inte så mycket. Svårt att äta när maten inte smakar som den ska för att man har feber. Tillochmed vatten smakar knepigt.

Nu är det nedräkning som gäller!
Bara 4 dagar kvar tills min underbara Anna kommer hem. I'm so happy!

Kan bli mer uppdateringar under kvällen!
Någon som vill köpa soffa förresten?
Hallonröd 3sits & 2sits, knappt använda och med massor av kuddar. 4000:- eller första bästa bud. Typ.

 KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP  KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0