Just like any other tuesday

Första dagen på jobbet efter sjukdom och semester. Det kändes helt ok, men inte mer. Hjärnan gick liksom på automatik, för jag kan allt jag gör nu och jag behöver knappt tänka! Men märkte att jag inte är riktigt frisk ännu, man blir liksom tröttare fortare och jag kunde inte gå 2 meter utan att snyta mej. Försvinna dumma influensa, försvinn!

Har nyss skickat 100 kort till framkallning! För en billig pening dessutom..
Problemet är bara att jag inte fick med alla som jag ville ha med.. Det erbjudandet gäller bara 1 gång per person,så jag måste tvinga Tobbe att bli medlem också, så att "han" kan beställa framkallning "han" också :)

Har dessutom köpt en ny soffa! På Jysk.
Satte ihop den, och den blev jättefin! Mörkgrå med schäslong (knepigt, kan stava ordet men inte säga det, hur går det hop?) men nu upptäckte jag att det är ett stort hål i en söm!!! Fan va arg jag blir! "@£=?)(@£€@€=?=)!=)(#!!!!!!!
Ringde direkt ner till Jysk och rapporterade, dom sa att skulle rabattera och komma dit med ett kort!
Orkar inte idag, ska gå imorgon. Men likförbannat måste ju hålet lagas, eller så ska det finnas en ny soffa här - monterad och klar när jag kommer hem! Annars blir jag tokig.

Det är städ-dag idag. Det ska damsugas, tvättas golv och liknande.
Eller så gör jag det imorgon, lutar mer mot det nu.. haha.

GRATTIS AMANDA MARS TILL DITT EFTERLÄNGTANDE KÖRKORT!! :) Är så glad för din skull. Och nu kan du köra mej överallt också, supert! <3


Kommentarer
Postat av: AMANDA MARS

TACK THERESE REGELBOM!

2009-01-27 @ 21:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0