2 dagar kvar!

Imorgon är sista dagen i Sverige på ett tag, and it feel good.
Jag vill så gärna åka iväg på semester, till ett soligt, varmt och lugnt ställe. Hade egentligen velat åka iväg helt ensam, utan sällskap och bara sola, bada, äta gott och inte behöva umgås med någon.
Nu blir det nästan tvärtom. Tobbe och hela hans familj/släkt ska med och det kommer bli på duracell-fart i hela 18 dagar!
Iaf om Romeo och Julia ska med. Och nej, dom är inte syskon, hade varit illa annars. Tur att dom är kusiner.
Jag ska iaf bli brun, dricka sangria och bada i flera timmar i sträck.
Tobbe kanske får en chans att sola sina bleka ben också, han lyckas på något sätt att aldrig någonsin få färg på sina ben. Fötterna blir bruna, men inte benen. Finns ingen vettig förklaring, tyvärr.

Var nere i Åsa idag och hälsade på mormor & morfar, mamma och katterna. Tyvärr kom aldrig Sigge och sa hej, men jag får åka ner när jag kommer hem istället.
Nu kommer snart Tobbe hem från jobbet och det är CSI Miami på 5:an.
Allt är packat och väskan ska bara stängas.
Lovar att skriva mer innan jag åker, sen blir det lång paus, vill inte ha med datorn.

Ska ni resa i sommar?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaha va ska de va bra för då? Att åka iväg så alltså.. och lämna mej kvar.

Jag förbereder kaffet redan idag så jag kommer ihåg de =D

2009-07-10 @ 06:50:46
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha det så gott nu=)

2009-07-10 @ 12:11:04
URL: http://thiisiisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0