ÄNTLIGEN SEMESTER!

Ja äntligen! Detta har jag längtat efter jääättelänge! Från och med klockan 2 tidigare idag så är jag fri från arbete i lite mer än 4 veckor. Avundas inte er som måste jobba lite till, moaha!
Uppdateringen har varit/kommer förmodlingen bli ganska kass framöver. Eftersom Sverige bjuder på Spanienvärme och massvis med sol så kommer datorn vara mitt sista val. Men det kanske ni förstår?
Vi har iaf haft väldigt mysigt nu dom senaste dagarna, hoppas det blir fler. Om solen bestämmer sej för att gömma sej så åker jag och Tobbe ändå till Spanien (på riktigt) nästa lördag. Återkommer inte på 18 dagar, garanterad sol. Oh yeah!

   

Nu måste jag gå ner till Tobbes jobb och leverera hans örondroppar till den stackars kraken. Han hoppade kanonkulan, en riktigt bra faktiskt, och fick in ett ton vatten i örat och rätt in i huvudet. Nu har han som en stor vaxpropp men av vatten där, och det kommer inte ut! Haha, han går runt med en papperstuss i örat hela dagarna, ser jätteroligt ut.
Men ack så söt han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0