Inte illa pinkat

Igår var vi och tittade på Ice age 3. Julia, Tobbe och jag satt längst fram och skrattade rakt ut flera gånger! Den var sjukt kul, precis som 1an och 2an. Precis min humor! Julia betygsatte med tummen upp och sa att den var bättre än 1an. Inte illa pinkat då alltså..
Julia sov över och vi gick upp tidigt imorse. Klockan ringde 06.20. Mamma skulle hämta mej för att åka till sjukhuset och vara där kl 8. Tobbe började jobba k 8 och Therese hämtade Julia efter sitt jobb som hon slutade halv 7. Tuff morgon, speciellt när man vet om at man har semester! Det borde vara olagligt att gå upp tidigt på semestern.

Nu är jag iaf hemma igen, tvättar lite och har plockat lite bland mina blommor på balkongen.
Undrar lite vad alla andra vänner gör idag?
Anna har ju också semester, Martin med denna veckan. Tobbe slutar halv 5 typ, tidig dag.
Vad ska jag göra?

Bloggen är i behov av renovering för tillfället. Får se om jag kan klara det själv.
Siffror och konstiga bokstävsföljder gör min hjärna till potatismos, eller något liknande med samma konsistens. Typ.


Grattis till din nya lägenhet Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0