boomshicka boom

Idag är det torsdag. Det betyder massa saker. Blandannat att jag och bästa Skimmy ska ha sleepawaw idag hos henne, kommer bli superkul och vi kommer vara dötrötta på jobbet imorgon! höhö.. Tycker inte alls synd om kollegor som måste stå ut med oss då, nej då3.
Sen blir det medicinintag ikväll, skriva papper hos högsta chefen vid 3.
Måste nog damsuga en runda här hemma innnan jag sticker någonstans. Så fort jag öppnar så att det blir minsta tvärdrag så dansar damråttorna både tango och bugg här på golvet. Inte ok, försöker säga till dom att dämpa sej men icke.. Dom ska promt visa sina skills.

Äggen bubblar i köket, ska käka ägga-maga till frukost. Ni förstår att jag precis har gått upp och jag fick typ 1 miljon timmars sömn inatt - bada ba papa I'm lovin it!
HAHA, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0