GRATTIS ANNA TILL KÖRKORTET

Enda anledningen till att jag sitter här framför en dator är för att jag väntar på bussen!
Har haft körlektion nu imorse och väntar bara på att få åka ner till Åsa och piren! :) Olle är ledig så vi ska steka och bada!
Blev så rastlös av sitta och glo in i väggen, hoppandes att tiden skulle gå fortare, så jag satte på datorn.
Tiden går lite fortare, faktiskt.

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA ANNA SOM FICK KÖRKORT IGÅR!
I knew you would make it.
Nu ska vi åka till IKEA och äta billiga köttbullar, och till Ullared och handla skitsaker. En och annan tripp till stranden blir det nog med.. :) Jag är glad för din skull. Bra jobbat!

Igårkväll spelade Sverige riktigt bra. Och vann! Det betyder semifinal, yeah!

Ikväll blir det antaligen picknick med Anna. We'll see about that.
Äh, nu ska jag lunka så sakta bort till bussen. Riktigt sakta eftersom det är 40 minuter kvar tills bussen går. Kanske ska köpa med mej lite jordgubbar? Klart jag ska!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0