I'm stuck!

Ja det känns lite som om jag står och trampar på samma ställe hela tiden. Jobbet känns just nu lite långsamt. Jag har jätteroligt när jag är där, trivs med stället och arbetskamrater - men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.
Körkortet går trögt, letar extrajobb som inte verkar finnas, har stannat i viktnedgången och semestern känns lååångt bort.
Kan någon komma hit med upplösare till Karlsson klister som verkar ha fastnat under mina skosulor?

Har också fastnat för "Breathe slow" med Alesha Dixon. Hon är bra, sjunger jättebra och texten är fin.

Snart ska jag träna, hämta cykeln från lagningen och sen bara sova. Har haft en tuff natt.
För lite timmars sömn + tidig uppgång = grinig och trött Therese.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0