SOMMAR!

Jag är hundvakt. Åt två monster. Eller njae, inte riktigt monster, men dom är riktigt krävande. Så fort jag rör mej så springer dom på mina hälar i stort sett. Och sätter jag mej  i soffan eller lägger mej på balkongen för att sola en stund, där har jag legat i flera timmar idag, så lägger dom sej på mej.
Jag tog iaf ut kräken på en långpromenad förrut, det var sjukt varmt så vi skyndade oss tillbaka. Sen drack dom upp 2 liter vatten på 0.4 sekunder. Typ.

Jag och Anna ska träna senare, längtar.
Har ätit spagetti och köttfärssås och nu ska jag sola mer. Erkänn att ni verkligen ville veta vad jag har gjort idag? :)
Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har legat å solat heeeeeela dan utan en endaste hund i sikte (för hon ligger inne där de e svalt höhö)

2009-06-22 @ 16:26:34
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0