Sommardag!

Åh idag har varit en toppenbra sommardag (rim).  Åkte som sagt ner till Åsa med bussen vid kvart i 12. Mötte lillasyster Sophie på bussen, hon fick ingen sittplats och fick stå bakom mej. Tyvärr.
Träffade också min lilla Lina, vi har inte setts på evigheter! Hon skulle ner till Åsa beach, haha! Vi tjattrade en stund och när bussen stannade vid Åsaskolan blev det ett väldigt hastigt "hejdå". Ledsen gumman, fick lite dåligt samvete!
   Olle hämtade iaf mej vid skolan och vi åkte hem till honom. Han kunde inte ha bilen mer för hans mami skulle ha den (typ) så vi promenerade till Gårda Brygga och framför allt till piren. Där låg vi och stekte i solen, badade då och då och tittade på roligt folk samt bigassfiskar som simmade runt överallt!  Lite läskigt, kändes som att simma bland valar, även om dom simmade bort i 100 km/h så fort någon nuddade vattenytan, haha.
När klockan blev efter 3 blev vi hungriga, Martin kom från jobbet och vi bestämde oss för kebab. Stackars Olle har ingen kebab i Luleå, så nu måste han trycka i sej så mycket han möjligtvis kan under tiden han är hemma i Åsa!
(observera att jag tänkte skriva Sverige istället för Åsa.. ?)
Well well, vi käkade och sen skjutsade Mart hem Olle och jag hängde med till Björkquist recidence för att sedan åka på picknick i Kungsbacka. Det var mysigt, jag satt mest i skuggan eftersom jag har bränt mej idag! Värt det, för det blir brunt om några dagar.
  

Nu har jag duschat, Tobbe kom precis innanför dörren och jag ska krypa ner i min kalla säng! Älskar när fönstret har stått öppet hela dagen och kvällen så att man inte behöver svettas när man lägger sej. Åh, jag längtar!

Kan ni förstå att jag bara ska jobba nästa vecka också och sen har jag 4 veckors semester?
15 dagar kommer spenderas i Spanien, and it will be perfect!

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjenare! självklart kan jag göra det! Säg bara vad du vill ha och om den typ ska heta något så fixar jag det :)



Hej så länge!

2009-06-25 @ 07:54:19
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0