Bra dag!

Ja, denna dagen har varit bra. Kort, men bra!
Fick ju sova ganska länge idag, värt en hel del kan jag bara tala om! Inte ofta man kan sova till 10.00 utan att få dåligt samvete. Myste framför TV:n en stund, cyklade som sagt bort till mamma, handlade lite blommor och lite strunt på ÖB. Mötte sen Amanda, Madde och Saga. Första Madde sa när vi träffades var: Kolla på min bebis! Hur klockrent är inte det då? Vi fikade lite här hemma och myste mest med Saga och pratade gamla minnnen, om alla bebisens grejer hon har för sej, lite jobb och hade himla mysigt. Det måste göras om! Mest för att jag har så kul med Madde och Amanda, saknar dom och deras sällskap! Plus att Saga måste vara den sötaste ungen i hela världen ;) Hon är min kompis!

Nu sitter jag och funderar på vad fan det ska göras till middag, inväntar min syster som kanske skulle komma och lyssnar på Eric Hutchinson - Rock & Roll. Grymt bra låt!
Feel-good-toner, for sure!

Hm, snart kommer House! Om typ 3 timmar, men ändå! Ska ta hand om tvätten som är klar i maskinen och sen har jag ingen aning!


Vad fasiken ska man käka till middag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0