För övrigt..

.. glömde jag skriva vad jag ska hitta på idag. Skulle egentligen jobbat, men jag och Bella bytte dagar för hon ska iväg imorgon. Hon slipper ta ut semester och jag är en jättebra kompis! haha.
Jag ska cykla bort till min mammas nya jobb där jag inte varit och hälsat på ännu.
Ska lämna min orkide till henne också, den kanske trivs bättre där. Jag köpte en ny!  :)
Ska iaf cykla bort till Plantagen och kolla på snittblommor litegranna!
Sen sa Amanda just att hon, Madde och lillepluttSaga kanske ska komma förbi. Oh, måste handla något gott att fika på kanske! :)

Nu måst ejag skynda mej litegranna. Ska ner i förrådet och rota fram en vit kruka som jag har där nere, kommer bli ett äventyr i sej.
Over and out for now. Kommer uppdateringar senare, HOUSE IKVÄLL OCKSÅ :D



Killarna har meddelat att dom kommer hem 3:e aprl istället för 6:e. GOOD! Måste gå och räkna ut hur många dagar det är kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0