Fredag den trettonde. Igen?

Vad är oddsen? Fredagen den trettonde inträffar 2 månader efter varandra. Lite fräckt, och lite läskigt med. Vad säger ni, är ni skrockfulla?
Man vet inte om man ska skratta åt dagen eller ta den på allvar. Det kan ju faktiskt hända något. Änsålänge har det inte hänt något knasigt i mitt liv iaf.
Bara bra saker om jag tänker efter. Flamsade runt med Bella på jobbet, fick sålt Tobbes stereo (det var ingen farlig kille, det var en liten 16åring typ som kom med sin pappa!) gått en långpromenad med hundarna och nu myser jag i soffan i väntan på my man.
Men imorgon är det jobb. På fredagar tycker jag att jobbhelg är det värsta som finns, men när lördagens pass är över så är det ganska skönt ändå. Så idag är precis som en onsdag för vanliga veckojobbare. Och på söndag kan jag fira min fredag! Eller något.
Tobbe jobbar hela helgen, så honom lär man inte se röken av särskilt mycket. Men det är ok, känner att jag kanske har drabbats av lite PMS. Och så känner jag mej så äcklig för tillfället. Det gör jag alltid runt den där speciella veckan i månaden. Man känner mej uppblåst, klumpig, äcklig och trött. Fy för mens! Ska vi rösta mot?

Imorgon ska jag sola efter jobbet, träffa Anna och förhoppningsvis komma i säng i tid. Har det som mål varenda jobbhelg, men det fungerar aldrig så bra. Någon gång ska väl bli den första?

Kommentarer
Postat av: MANDO

chill, då behöver du ju inte oroa dej för å va preggo :D

2009-03-13 @ 22:23:48
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0