Sommar? Nja, vår! Det får duga!

Vaknade tidigt imorse, klockan ringde 07.30 (på en ledig dag!) för att Anna skulle upp och gå till jobbet.
När jag tittade ut genom fönstret (där det fortfarande inte finns någon rullgardin) var himlen helt klarblå och några få små vita molntussar gled sakta fram! Jag var tvungen att tänka efter vilken måndag det var! Kändes som om sommaren bara hade hoppat fram med sitt "tittut!" under natten. Men icke sa Nicke, för när jag tittade ner mot marken såg det väldigt kallt ut. Och mycket riktigt, kallt, ingen sol än sålänge, har ingen aning om det blåser. Men det är iaf, vår. Om man lever på hoppet så kommer man lite längre. Sommaren är snart här. Och idag är det bara 22 dagar kvar tills mina pojkvaskar (?) kommer hem till Sverige igen. Happy happy happy.

Nu åker jag till mormor. Rapporterar mer ikväll, det ska ju komma en kille och hämta stereon också. Lite pittigt i magen. Ska nog ha hit Emil samtidigt, så att han kan skydda mej om killen försöker något. haha!

Afrodans och MRL ikväll med. Mucho nice.
Over and out

Kommentarer
Postat av: sanna

Hoppas du har en bra dag :)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar.

2009-03-12 @ 10:38:17
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0