Tjena alla monsterdiggare!

Jahopp. Ny jobbvecka ja. Kul.

Jag är trött och uttråkad! Skulle helst vilja göra om allting i lägenheten till ett galet färgkaos, men jag undrar om det bara är jag som tycker om sånt? Eller göra om hela köket till ett likadant som det Leila har, när hon bakar!  Försökte hitta en bild, men det verkar inte finnas. Hon har iaf massvis med vita "gamla" hyllor, stora rosor på en rosa tapet, fint turkost kylskåp och otroligt fina prydnadssaker och skålar i olika färger och former. Tänk om man kunde få ha det så? Bara stå i sitt kök och njuta samtidigt som man bakar eller lagar god mat.
Längtan kallas det va? När jag köpter eget hus eller egen lägenhet, då ska jag inreda det precis som jag vill! Det kan man ju inte riktigt nu, det är ju våran lägenhet så sett, men inte riktigt. Har ju inte köpt den, så vi äger ju inte den.

Tobbe kommer snart hem, jag ska till Willys med Emil och där tar dagen slut typ.
Imorgon är det äntligen onsdag igen, och afrikansk dans! :D Jey!
Hoppas innerligt att jag kommer få träningsverk igen, känns gött.

För övrigt tar jag tillbaka det jag skrev om att jag inte tänker gå ut om det snöar igen!
För i detta landet kan man nog aldrig riktigt veta, och jag tänker nog inte låta något väder hålla mej inne!!
(men jag tar inte tillbaka att jag hatar snöööö! så det så!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0