Såja!

Nu är veckan över och det är helg. YEEEEES!  Älskar denna dagen, slutar klockan 2 istället för klockan 3. En halvtimma tidigare är jag hemma än vanligt, men den halvtimmen spelar väldigt stor roll. Och idag när jag åkte hem med bussen så såg jag massa fina vårtecken och det gör mej så glad! Tex hade dom på vattenspridarna på en golfbana jag åker förbi på vägen hem, krokusar och påskliljor i backen utanför Tingberget.. Som jag har skrivit innan, och jag kan aldrig säga det tillräckligt många gånger, leendet liksom bara finns där helt plötsligt. Så fort solen visar sej och när man ser våriga saker så blir man lycklig, åtminstone jag!
Jag ska snart bort och träna litegranna, ska bli skönt. Satte mej i soffan nu och det var nog ett misstag. All trötthet kom över mej som en våg. Jag gäspade så fort jag satte ner rumpan! haha.

Idag har jag jobbat,tillsammans med Bella. Jag gillar att jobba med henne, hon och jag funkar bra ihop. Vi har samma humor och samma inställning till massa saker. Hon är en bra kompis! :)

Tobbe har jobbat, och jobbar fortfarande, på Åsidan idag! Ni vet, gamla El Patio? Han provjobbar där hela dagen idag, nyfiken på att höra resultatet när han kommer hem!

Det är final i Guitar Hero på PeterNicklas ikväll och vi kanske ska gå och kolla.
Jag ska dock åka till Ullared imorgon med Tobbes systrar, så det blir upp tidigt imorgon med. Inte lika tidigt som under veckan, men nästan. haha, ska försöka få sova åtminstone 8 timmar inatt. Jag behöver verkligen 7-8 timmar varje natt, annars krashar hela mitt system! Ibland får jag bara 5-6 timmar och jag vaknar knappt förens klockan 11 när vi har lunchpaus på jobbet.  Hade egentligen velat sova nu, men nej..
Ska plocka ur diskmaskinen!
Uppdaterar kanske senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0