VÅR!

Fredagkvällen spenderades här hemma tillsammans med Denise. Vi kollade på Let's Dance och käkade tacos. Emil och Robert joinade och sen somnade Emil i min fåtölj.
Efter Let's dance gick vi över till dom och spelade COD 4. Ett skjutarspel där man kan spela mot varandra och döda varandra. Denise blev riktigt bra på det efter en stund. Tiden gick skitfort och när klockan var halv 12 var hon tvungen att gå för att hinna med sin buss.
Jag däckade direkt i min säng och Tobbe, som kom hem typ vid halv 11, somnade innan mej med kläderna på!

På lördagen gick jag faktiskt upp förvånandsvärt tidigt för att gå och träna! Spinning och core, och gissa om jag blev pigg efter det. Anna också :) Sen efter det var det kalas i Åsa för morfar som fyllde 71! Efter kalas så åkte jag med hem till mamma, stranden och Sigge! Jag och Sophie gick ner till stranden och jag hade med mej kameran! Blev ganska många fina kort, plus att jag fick med några på lite vårtecken också! SNÖDROPPAR - I like.
Jag tiggde lite middag och åkte hem med bussen vid 7. Tobbe slutade jobba ganska tajmat, så vi kollade på Melodifestivalen tillsammans och somnade faktiskt halv 11. Helt slut.
Men himla skönt att få sova ut ordentligt. Vaknade riktigt pigg vid 9, då snöade det! Jag blev helt paff. Men efter en ordentligare titt så insåg jag att det regnade också, och det är geggigt ute överallt.
Typiskt. Jag tänkte ta en mysig söndagspromenad, men ingen har väl lust att gå ut i detta vädret?

Tobbe jobbar idag, och jag ska nog spela TV-spel med Emil sen. Efter städningen som verkligen behövs här hemma!
Over and out.



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0