fixa & dona

Nu var det bestämt, på onsdag kommer målarna och fixar iordning hålet i väggen som finns i sovrummet!
Fläckarna på tapeten i vardagsrummet ska också ner och där ska sättas upp ny!
Har väntat länge, när dom var här sist, i början av april tror jag att det var, så lovade dom att dom skulle komma och fixa innan påsk. Men icke.
Så på tisdagkväll får vi flytta runt lite möbler här hemma. Får flytta fram soffan en bit så att dom kommer fram där, och sängen får vi nog vrida och flytta på. Bök.

Ska damsuga strax, har dragit på det i typ 2 veckor nu. Damråttorna stortrivs. Så mycket så att dom har flyttat ut ifrån under sängen och bor nu mitt på vardagsrumsgolvet! Men det ska det bli ändring på.. Moahaha..

Har iaf ätit nu. Kyckling, som jag stekte i bitar med marinad på. Värmde nudlar och stekte dom sen i pannan tillsammans med färsk pressad vitlök! Skar ner lite rädisor, färsk basilika och massa paprika! Mums!
Nu är jag proppmätt. Orkar inte ens dricka upp mitt enorma glas med isvatten!

Om några timmar är det träning, afrodans och MRL. Anna min vän ska dock inte med, hon ska på grillbarty hos sin sin Kalle! Lite trist att gå och träna själv, men vi ska ju ses innan iaf :)
Tobbe jobbar långpanna och ikväll kommer Leila bakar! :D Toppen!
Vad ska ni göra i eftermiddag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0