FUK :(

Ja det verkar som om mina kära sambo har smittat ner mej med sin sjuka han hade nyss.
I söndags när jag gick och la mej kände jag ingenting, men när jag vaknade igår var min hals tjock som cement och jag kunde knappt prata. Tusen spikar stack in i halsen när jag svalde, men jag åkte till jobbet ändå. Spenderade hela dagen där, men kunde inte gå idag. Nu hostar jag också! JÄTTEMYCKET. Hosta borde vara en av dom sakerna som är olagliga i världen. Får ont i magen och ryggen av att hosta, kan det vara träningsverk måntro?

Tobbe började jobba klockan 4, vi kunde sova länge. Och jag behövde verkligen det. Dom säger ju att kroppen liksom hela sej själv när man sover, så jag passade på att få det gjort ordentligt. 12 timmar, den kan ni hoppa upp och sätta er på! Mår lite bättre iaf, men hostar verkar ha flyttat in permanent.
Jag fick iallafall för mej att röja undan i lillarummet imorse (klockan 2) och Tobbe var inte sen att hänga på. Vi var ju och hämtade en soffa i söndags, och nu måste det vara fint där inne så att någon vill komma och sitta i soffan.
Satte upp en hylla, några tavlor och städade ur garderoben där inne. Numera bor det inga kartonger där, damsugarn har bytt adress!  När vi ändå var igång så tog vi ner lite grejer till förrådet, slängde massa sopor, rensade ur garderoberna i sovrummet och plockade fram sommarskor. Vinterskorna får gå i ide och ligger numera i förrådet.
Sen möblerade Tobbe om också, (han fick hybris) och jag får se vad jag tycker om detta.
Måste iallafall till IKEA snart igen, ska ha ett överdrag till soffan, lite nya handdukar och kanske en bokhylla. Får se.. Och så måste jag till Rusta också. Köpte ett kakfat där, ett sånt där fint med 3 våningar, och när jag öppnade paketet hemma så insåg jag att det översta var knäckt på mitten. Inte ok.

Sex and the city är på tv:n, snart får jag nog försöka stoppa i mej något att äta.

Såg förresten både valpar och Surf's up igårkväll! Amanda bjöd på kaffe, vi kollade på dom 5 vackra valpisarna en stund och sen ringde vi Pizzakungen så att dom kom hem med pizza till oss! Surf's up var riktigt rolig, vill se den idag igen!
Amanda gick vid halv 11 och ungefär då däckade jag i soffan. Toab fick väcka mej och jag gick och la mej i sängen istället. Och där vaknade jag imorse!
Visst är mitt liv otroligt spännande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0