INVIGD!

Kiosken nere vid Gårda Brygga (min kiosk) brukar ha som tradition att ha öppningspremiär på Kristihimmelfärd, och den traditionen följde dom i år med. I går åkte jag ner till mamma efter jobbet, vädret var kanon och jag myste bara i solen med alla katterna, Sophie och promenad på stranden. Sophie kom hem och mumlade något om att kiosken hade öppnat jag började min telefonkedja. Martin var den enda som var nere i Åsa och vi invigde året sommarsäsong med varsin twister! Mums! Mötte Albin vid piren och även han invigde. Heter det invigde förresten? haha.



Nu är jag nöjd. Kioskägarinnan kan räkna med mej som stammis, like always.. Nu när sommaren börjar komma så saknar jag mitt kära Åsa! Kan man inte bara bo i stan under dom tråkiga månaderna?

Kommentarer
Postat av: Anna

MM den såg god ut =)

2009-05-26 @ 03:23:34
URL: http://thiisiisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0