Kvällsdikt!

Jag sitter här i väntans tider
hoppas att äntligen Niklas till verket skrider
och tar sej i kragen och kommer hit
jag orkar nämligen inte gå ända dit

Solen håller på att gå ner
den orkar inte vara oppe mer
det gör knappt jag heller
men jag kan ju inte lägga mej nu, eller?

Nu ringde dörrklockan och han är här
talar ut om hur nöjd han är
tydligen ska han öppna chipspåsen 
såg för övrigt just den reklamen
(för OLW - rolig)

Jag trivs bra här bland blommor och bin
sommaren nalkas, hoppas det blir fin
orden börjar kaosa sej och ta slut
även dikten kanske ska dansa ut?



Amanda - Det är vår kära kompis Veiron i ottan som snackar sånna goa grejer!
Hoppas krampen försvann nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0