Nu tillhör jag Sveriges B-kändiselit

Såg ni mej på tv ikväll? Dom hade lyckats klippa bort den lilla snutten på 5 sekunder när jag pratade. Undra om dom märkte att jag var onykter och beslutade sej för att göra Sverige en tjänst? Tobbe var iaf dödligt stolt och sa högt och tydligt att han var den snyggaste som någonsin visan nunan i televisionen! Det kan ju disskuteras, men jag lät honom hållas.. Nu har iaf alla gått. Vissa hem, vissa till krogen och jag är ensam kvar. Jag är inte frisk än, absolut inte sugen på krogrunda och känner nog att jag borde få lite sömn. Men jag kan inte somna, inte än..
Det har iaf varit en himla massa folk här, både omtyckta och ja.. Hrm. Jag och Julia hann iaf med att inviga den nya lekplatsen innan tvprogrammet började, och det var roligt. Hon beodrade mej att ta med kameran och det blev en del fina foton faktiskt.. Hon tyckte dock att lekplatsen var lite för tråkig, kanske för att vi var dom enda där, eller så var det för att jag inte kunna snurra henne tillräckligt fort i snurrgungan, för min cpben ville liksom inte samarbeta.
Det har druckits massvis, käkats chips och rökt vattenpipa iaf.. En bra dag tar slut om ca 10 minuter.

            
   


Och imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. Blir nog en liten tripp ner till Åsa och mamma. Saknar henne!
Och Sigge framför allt, och stranden, och systrarna, och ja, I could go on forever.. 
Vad ska ni göra imorgon?

Kommentarer
Postat av: Lina

Men va fan tess va du full på inspelninge`?

Inte ok! haha.

Är de på riktigt eller är det uppriggat?

2009-05-11 @ 15:51:41
URL: http://linaapelgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0