Regn och hosta!

Jag vakade tidigt imorse, omkring 4, av att jag hostade. Gick på toa, kollade ut och såg att det var regnigt och tråkigt. Fan tänkte jag och la mej i sängen igen, lyssnade på smattret mot rutan. Ganska mysigt ändå, men kunde inte somna på ett tag. Tobbe började jobba klockan 10, så han gick upp kl 9. Kände att jag kunde sova en stund till och gick inte upp förens vid 11. Skönt, verkar som om min feber jag hade igår är lägre nu. Men hostan är värre! :( Hostar så mycket att min röst sviker mej och halsen brinner!

Har iaf suttit och kollat på tv, käkat lite frulle och nu dör jag snart av uttråkning. Ska kolla med Amanda vad hon gör idag, hon är ju ledig. Hon var här igårkväll en snabbis och skulle röka vattenpipa med Tobbe efter hans jobb, men problemet var att vi aldrig fick tänt kolet, så det blev chips och coca cola istället :) haha!
Igår var det House och LOST and I was happyyyy....


Nu ska jag klä på mej. Måste till Kållered också, ångest!
Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0