She's only happy in the sun

Idag har jag varit ledig. Och städat. Det är det hela min dag har gått ut på i stort sett.. Har damsugit, torkat golven, torkat dörrar (hatar att se äckliga handavtryck på dörrarna i solen) och luckorna i köket. Tvättat 2 maskiner tvätt och hunnit med att baka kärleksmums till min kärlek. Anna kom förbi en snabbis och sa hej innan sin träning, jag hängde inte med och tränade för jag känner mej fortfarande inte riktigt hundra. Tobbe spelade korpenmatch borta på Tingbersvallen idag, tyvär förlorade dom med 2-1 men jag hade en trevlig stund med Emil & Robert som också kollade på..
Nu är Hulken på kanal 6, mindre underhållande men ok. Jag ska snart sova..
Ögonen går liksom lite i kors.
Imorgon är en ganska stor dag. Det är vårfest på jobbet för gamlingarna. Vi ska laga fläskfilé och potatisgratäng till varmrätt och kaffecheesecake till dessert. Om man är med och jobbar fest så får man automatiskt en ledig dag, vilket är toppen! Sen är det ett plus att Bella är där också, har inte träffat och jobbat tillsammans med henne på jäääättelänge. Vi ska skojortor på oss, det har vi redan bestämt :) Ska vara ute på Bukärrsgården klockan 4.
Men innan dess ska jag hinna käka frulle med Amanda W, cykla bort till Röda Korset (har inte varit där på sjukt länge, börjar nästan få lite abstinens!) pumpa mitt bakdäck, försöka hinna bort till Skopunkten och ÖB.. Har inte orkat ta mej dit idag, har haft så mycket annat att göra. Helt överskattat att kalla lediga dagar för lediga, man ligger ju inte på sofflocket direkt!

Nu ikväll kom räddningen en stund, med Leila bakar vid 9. Hon bakade dinkelfrallor, blåbärsbullar, äppelkrans och visade ett roligt sätt att piffa upp vilken dryck som helst med. Om ni ska göra egna isbitar, ni vet i sånna vanliga formar so man fyller med vatten? Släng i några blåbär, ett hallon eller en jordgubb! Superkul.. Har visserligen gjort det innan, men inte tänkt på det riktigt förens nu när hon påminde mej :) Räkna med sånna isbitar nästa gång ni dricker saft hos mej!

Nej, nu får det räcka! Hur ser eran dag ut imorgon?


Kommentarer
Postat av: Amanda

HHAHAHAHAH vafan e de ifrån??? Jag dör

2009-05-14 @ 06:38:21
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad menar du kära vän? Jag skrattar, men fattar inte riktigt åt vad.. haha

2009-05-14 @ 09:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0