Shoppingresultat!

Yes, har klarat av första delen av dagen förvånandsvärt fort! Stack till RK först och hittade massa roliga saker, allt för under 50 kronor! (första bilden) Sen bar det av bort mot Kungsmässan, orndade och fixade och fick med mej två små lyktor från Indiska som jag hängde upp på balkongen! Och sen, vidare till ÖB där jag hittade (kunde inte hålla mej) ännu ett kakfat! Detta i två våningar med fint ihåligt mönster runt kanterna! Och för en billig peng dessutom! Hittade också dom två turkosa plädarna på ÖB, väldigt fina. Sen skyndade jag bort till Skopunkten där jag fick med mej två par skor hem för 200 kronor! Oj oj oj, idag är en bra dag! Har spenderat mindre än 400 kronor och jag är stolt! :)



Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mej iordning, har mindre än 1 timma på mej innan jag ska iväg igen. Pust.
Amanda Wennergren - baby. Hoppas du inte är arg på mej för imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0