Still sick

JAG ÄR FORTFARANDE SJUK. Bara så ni vet, behöver lite medlidande. Ringer små sympati-samtal till mamma med jämna mellanrum för att få lite stöd och lite extra tycka-synd-om-therese-kärlek! Det kan man väl fortfarande göra fastän man är 21 och inte bor hemma?

Sist nämnde jag att jag var tvungen att åka till Kållered, i torsdags. Anna B var så snäll och körde till Kållered. Fick bytt mitt fina rosa kakfat, det jag kom hem med förra veckan var knäckt. (på bilden ser det helt skevt ut, vet inte hur det kom sej, men det är det inte i verkligheten!) Och IKEAbesök är aldrig dåliga, fick köpt ett vitt överdrag till Klippansoffan som står i lillarummet. Tänkte efter och kom på att jag inte hade kuddar att ha där inne, så jag köpte 2 stycken små 50x50 innerkuddar, med jättefina "virkade" överdrag. Passade perfekt. Blev helt kär i dom förra gången jag var på IKEA men kunde inte köpa dom då eftersom jag inte visste var jag skulle ha dom. Har ju redan 2 stycken stora i soffan i vardagsrummet och 6 stycken i sängen. 2 extra i sängen hade kanske blivit lite för mycket.
Vill ju helst få plats själv också.
På hemvägen åkte vi nercabbat och det var roligt!



Idag var jag och Tobbe uppe ganska tidigt och cyklade (i regnet) upp till Amanda för att käka frukost tillsammans med henne och hennes 6 stycken hundar :) Några av dom små kultingarna har öppnat sina ögon nu och dom är sjukt fluffiga och söta. Nästintill beroendeframkallande faktiskt, kan inte slita blicken från dom! Gucci är en sån stolt och duktig mamma!
Tobbe började jobba klockan 12 och jag cyklade hem och placerade mej i soffan. Kollade på flera avsnitt av Djurpolisen och sen gick jag bort till frissan halv 4. Mellan 12 och kvart över 3 gjorde jag alltså inget mer än att glo på TV och hosta/snora/tycka synd om mej själv!
Hos frissan klippte jag bort typ 10 cm som var sjukt slitna och la i färg i hårbotten. Förra gången jag färgade det mörkt, för ca 3 månader sedan så var färgen perfekt, och det har hunnit blekna ganska mycket sedan dess. Men nu är jag nöjd igen, hon lyckades få till det precis som förra gången! Efter det hittade jag Robert & Emil på PN's uteservering och hängde med dom hem. Käkade mat, myste i soffan, smittade ner dom lite, klippte av Robert hans hår och sen gick jag hem. Hockeyn var ju på och jag tröttnar så lätt på hockey.
Nu väntar jag på min man, han borde vara hemma vilken minut som helst..
Mr & Mrs Smith är på 5:an och den är bra. Imorgon är jag med på TV också, på 3:an klockan 21.30 - glöm inte att kolla på!

Sov gott sen mina vänner! Lämna gärna en kommentar, är nyfiken på vem det är som läser egentligen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefint blev det i soffan med kuddarna =) Kramis

2009-05-08 @ 23:23:21
URL: http://thiisiisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0