Tack Maria!

"Ni är som bröderna Fluff, den ena gills inte utan den andra!"  Maria Elin Qvist la in en fin kommentar till bilden på mej och Tobbe, tack vännen! 

Nu är jag hemkommen från jobbet. Bella gjorde mej glad imorse och ringde mej precis sekunden innan bussen skulle gå från stationen! Hon meddelade att hon hade släppt av Ola (pojkvän) på hans jobb och undrade om jag hellre ville åka bil. Jag flög av bussen och inväntade..
Sedan har dagen bara varit full av damp. Det hela började med mitt sötsug. Jag hämtade rulltårta i frysen och så smakade vi lite av den! Fick sen ett ryck och kastade den (ganska hårt, sorry Bella)  i sidan på Bella. Hon gav igen en stund senare genom att trycka en sockerbulle med gult gojs i mitten, i mitt ansikte. Sen kastade Mikael köttbullar på mej, jag kontrade med skivad stek. Och sen fortsatte dagen så knasigt. Grandfinale kom när jag smetade in det sista av rulltårtan i Mikaels face! Och ja, jag njöt en del. Men han gick förbi mej när han hade tvättat sitt ansikte och viskade hotfullt "När du minst anar det Therese, när du minst anar det..." Jag blev skiträdd.
Åkte iaf röda faran hem med Bella och nu sitter jag fast. I soffan.

What to do, what to do..

Kommentarer
Postat av: Amanda

I helvete, vart säger dom så som du skrev i min kommentar ?? Får kramp

2009-05-15 @ 18:30:51
Postat av: Maria

"It's strange but it's true";)<3

2009-05-18 @ 21:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0