Thursday

(skrev wednesday först, är det ett bra tecken eller dåligt?)

När jag vaknade för en dryg timma sen och kollade ut genom fönstret hade jag redan ställt in mej på solsken och varmt. Men icke sa nicke, det regnar och är kallt. Fuck.
Jag drog täcket över huvudet och suckade högt mej själv. Då kom Tobbe och sa något i stil med: Ta nu och gaska upp dej gumman!  Haha, jag skrattade jättemycket. Sen gäspade han och gick till jobbet.. Han är bra på att få mej på bättre humör!

Idag har vi ett hektiskt schema framför oss förstår ni kompisar!
- Röda korset ska besökas någon gång under dagen
- Kungsmässan
- Banken
- Helst ÖB och Skopunkten men börjar inse att det kanske inte finns tillräckligt med tid för det
- Hemköp, påfyllning av mjölk och dylikt
- Mental laddning för vårfesten ikväll
- Hinna käka något kanske?
- Duscha
Ja ni ser ju. Bäst att sätta igång.. Ut i regnet bara. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0