Tuesday!

 Igår var det måndag, början på en ny vecka men också slutet för dom flesta 3orna i Kungsbacka. Denise hade bal, vi beundrade henne och hennes kompisar i parken i nästan två timmar!
Denise såg ut som en prinsessa! Hon kom just hem från Turkiet och är solbränd och fin, blond med lockigt hår och knallrosa klänning. Rena drömmen! Just när hon stog där och var så glad så kände jag mej riktigt stolt över henne, mest för att hon var så fin! Titta bara på min prinsess-syster!




Nu sitter jag och väntar på Tobbe, HOUSE börjar om några minuter, Bella har varit en stund idag och jag är trött!
Imorgon kommer målarna och tapetserar i både sovrummet och vardagsrummet, så innan vi hoppar i säng idag så får vi flytta runt lite möbler och ta ner hyllorna i vardagsrummet! Jobbigt, men värt det efteråt. Dock ska dom tapetsera i samma tapet som innan, men slipper ett stort hål i väggen i sovrummet och fettfläckar på väggarna i vardagsrummet! Puh.
Nej folket, nu går stängar jag av datorn ett tag, ska slappa framför dumburken ett tag. Over and out?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va fasen har ni gjort me väggen? Va inte lägenheten ny när ni fick den ?

2009-05-27 @ 06:35:39
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0