äntligen fredag!

Mårtensgåsfest på jobbet igår, det innebar jobb mellan 07.00 - 21-.30 .. Puh!
Mina fötter var helt döda när jag kom hem och somnade direkt när jag kom hem.
Det var jobbigt att ta sej ur sängen imorse vill jag lova, alla på jobbet var helt möra efter gårdagen.
Själva jobbningen gick väl bra, men med viss trötthet och en del gäspningar.

Det är fredag idag. Denna fredagen har jag längtat efter, jag är ledig 3 dagar frånochmed nu.
På tisdag, fiskdag, jobbar jag nästa gång. Oh yeah!
Idolmys står på schemat, hoppas jag.
Lillebror och lillasyster kommer strax iaf, och Anna med.
Har tränat indoorwalking, det var förbannat jobbigt idag. Inte alls peppad, men jag tog mej igen passet iaf..
Nu sitter jag nyduschad i soffan och pustar ut.

Vad gör ni i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0