stars stars

God kväll folk.

APT't på jobbet gick bra, är ledig över jul och nyårsdagen :)
Efteråt åke jag bussen med Bella till Kungsbacka, alltid lika underhållande och lärorikt.

Jobbade med henne idag också. I LOVE IT! Efter jobbet åkte jag hem och nu ikväll har jag tränat.. MRL, skivstång och indoorwalking. Fasen va man mår bra efter några träningspass!!
Ska ta lite mat och sen sova gott till imorgon, börjar kl 7 så jag måste få sova lite.. Haha.
 







VI HAR BARA ROLIGT PÅ VÅRAT JOBB!


Va nere i förrådet efter träningen och hämtade upp mina stjärnor. Hittade inte ljusstaken men orkade inte leta mer. Konstigt nog kommer jag inte ihåg om jag slängde den vi hade förra året eller inte..
Ser ni hur fint det blev? Jag vet att det är smygpremiär, men jag älskar när det är mysljus!
 


God natt söta rara vackra underbara människor! :D


Kommentarer
Postat av: SMÖRGÅS- NISSE

1. Jag tycker din blogg är bäst, faktiskt

2. Ledig nyårsdagen? förvirrad gubbe

3. Längtar hem

4. Janne Bus undrade ifall du ville dela kompis hjärta med honom?

5. Nu går jag och lägger mig....



<3

2009-11-26 @ 22:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0