hallå i stugorna

Har ni sett att det regnar? Ingen kan väl ungdå detta faktum, svensk höst.
Usch och fly och blä.
Har fått sova länge idag och sitter nu fastklistrad i soffan. Måste gå och käka frukost, ta mej i kragen och gör något. Har funderingar på att åka till IKEA men jag vet inte hur det blir med den saken nu när det regnar. Tappade totalt allt humör när jag kollade ut genom fönstret över min vackra arbetsplats.



Fick ett ryck igår när klockan var halv 11 och bakade lite hallongrottor. Formade några som hjärtan eftersom jag är så förbannad kreativ. Kommer ni ihåg att jag skrev igår eller när det nu var om att jag ville ha bokstäver att ställa på en hylla? Bella och Amanda kidnappade mej igår och tog med mej till Freeport och jag vandrade in på Hemma-butiken där. Hiittade givetvis en skylt i liknande stil som fanns i mitt huvud, och den kostade bara 40 kronor. Den fick alltså följa med mej hem i en påse och står nu på en hylla i sovrummet. Mycket fint.

   


För övrigt är Green Day's platta 21st century breakdown superduperjättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0