hey, clown!


Jag erkänner, bilden föreställer mig.
(men jag fick fanimej pris för bästa utklädnad! in your face!)


Träningen gick bra. Kom inte med på indoorwalkingen, men körde som sagt skivstång och core tillsammans med min kära vän Anna.
Nu är jag trött, ska kolla på Sveriges fulaste hem och äta oxfilépasta som Tobb slängde ihop igår.
Mumma!
Vet ni vad som mer är mumma? SPRÖDBAKAD FISK OCH KALL SÅS PÅ JOBBET IMORGON... Hell yeah!


Jag har ännu en sak att tillägga.
Jag börjar känna hatkänslor för min nya dator.
Den har bara mer och mer ess i rockärmen om man nu uttrycker sej fint.
Upplösningen på bilden är kassa som fan, den är långsam, tangenterna lever sitt egna liv.. Ja etc.
Visst, Windows 7 är säkert jättebra, det lilla jag har hunnit utforska är det iaf.
Men jag pallar inte!!
Vill ha tillbaka min gamla dator. Har skickat ett mail till kundtjänst på Pccity, ska se om dom tänker svara mej eller bara ignorera.
GAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0