mobila tankar

Godkväll!
Har precis blivit misshandlad av både Tobbe och Emil.. Emil hittade en sopborste i lillarummet och lekte med den genom att sopa mej tills jag givetiv gav igen. Då kom Tobbe springandes med en handduk och snärtade mej på benen, samtidigt som Emil "borstade mej".. Tillslut blev jag lite puttad in i sovrumsdörren, och nu blöder jag på armbågen. Super!

Nu andas jag in och ut långsamt. Varvar ner.
Och letar efter ny mobil. Börjar få lite ångest, eftersom mitt abbonnemang går ut i december, så om jag vill förlänga det måste det göras nu. Och då ska jag alltså ha en ny mobil. Blir helt förvirrad. Har haft samma gamla Samsung i mer än 2 år nu, och helt plötsligt ska man byta.
Jag har iaf några saker att gå på:
jag vill fortfarande ha Samsung
den ska ha kamera
den ska vara snygg
den kan ha touch, men det behövs inte
och man ska kunna blogga med den.  (tycker det verkar roligt, har aldrig provat.  men någon gång ska väl vara den första?)


Har tittat på denna en stund nu. Samsung Omnia HD. Lutar åt det hållet iaf.


Nu ska jag städa. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0