totalt mörker

Det blir mörkt på bara några minuter.
Visserligen har det varit ganska mörkt hela dagen pga regn och moln och sånt, men nu kom kvällen bara några sekunder.
Satt och tittade på tv nyss och kollade ut. Bra tänkte jag, fortfarande lite ljus ute.
Men minuterna efter när jag kollade ut igen så var det svart. Fy.

Fick sova länge idag med. Så härligt med lediga dagar.
Åkte fram och tillbaka till IKEA, handlade lite småsaker. Dom är nu uppackade och ihopsatta och jag har ätit lite middag. Ska iväg och träna om en stund med. Indoor walking, MRL och skivstång. Oh yeah!
 

Nej nu ska jag byta om och byta små lampor ute i slingan på balkongen.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0