Vuxenpoäng?

Ja, filmen igår var rolig och bra! Hade gärna velat se igen :) Den får 7 av 10 solar.
Efteråt gick vi och satte oss på TioPepe och myste med mat och skratt. Lyckad söndagkväll.

Idag har jag spenderat flera timmar hos mormor & morfar, har klippt träd och buskar, fikat och ätit spaghetti och köttfärssås. Mums!
Åkte hem med kvart i 6-bussen för träningen började halv 7. Jag och Anna pumpade som fasiken och vi kommer vara sjukt snygga på beach 2010. Oh yeah!

Sitter nu och har kollat på CSI och väntar på Tobbe som kommer vid halv 11. Kollar på RAW comedy club på 5:an samtidigt. Ganska roligt faktiskt, men vissa skämt är så grova så att mamma hade satt handen för munnen och sagt "NEJMEN!!"  haha.¨

Jag gör många saker samtidigt för övrigt, sitter och kollar lite på tradera också.
Sökte på väckarklocka, vill gärna ha en som ser lite gammaldags ut, den behöver egentligen inte fungera för den ska bara stå som prydnad. Hittade många, men la bud på en fin silvrig som liknar denna som finns på IKEA
Den är jättefin den också, men svart vill jag inte ha. Synd att dom inte har gjort en likadan fastän i vitt, eller silver. Kostar bara 69 kronor, inte dyrt heller.
Sånna där bokstäver som är så fina att ställa upp på en hylla letar jag också efter. Kollar man runt på lite inredningssajter och interiörbutiker så kostar dom ju en del. Tyvärr. Dom i rostfärg är jättefina, men kostar dom runt 90 kr styck så blir det lite dyrt att skriva ett ord. Hade velat ha ett ord i sovrummet, har en sån där liten tavelhylla som är vit, och vill gärna ha något fint där.
Det återstår att se hur det blir med den saken, men om någon har förslag som ni vill dela med er av så är det helt ok.

Nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen, krypa ner i sängen, tända ett litet ljus och vänta in min man.
Önskar egentligen att jag hade en ny tidning eller bra bok att läsa.
När blev jag vuxen och tråkig? Bara rödvinet och läsglasögonen som fattas, eller hur? Tanken slog mej just..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0