we're going to see a movie


Vi ska gå och se Bröllopsfotografen och sen gå och äta Middag på TioPepe!
En riktig mys-söndag med andra ord, och det behövs efter hur mycket jag har städat idag.
Jag har dammsugit, städat hela toaletten, köksluckor och dörrar har blivit tvättade, tvättmaskingen och torktumlaren är på och jag har tagit ut alla mattorna. Ja, nu fattar va? Storstädning! Och det var mycket välbehövligt, för Romeo & Julia var här igår och bakade negerbollar och partybollar. Dom ena rullar man i cocos och dom andra rullar man i strössel. Alltså partybollar!  :)
Ni kan ju bara tänka er hur mycket deg och strössel och cocos som låg på golvet!

Tobbe har varit och jobbat sen halv 9, och har inte slutat ännu.
Vi hade en jättemysig kväll igår, jag och Tobbe. Vi åt mat tillsammans och kollade på film, det händer inte så ofta men 2 helger i rad har vi haft en hel kväll tillsammans. Riktigt skönt.

Nu ska jag klä på mej kläder, för jag har gått i nattlinne och mystofflor hela dagen lång.
Hoppas ni har en bra kväll, jag ska ha det iaf!

Kommentarer
Postat av: Ullared

Ha en trevlig afton Bettan!

2009-11-15 @ 16:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0