GRATTIS SKIMPA!

Nu har jag inte skrivit sen i lördags när jag satt på jobbet.
Idag är det onsdag.
Ledsen folket, jag vet att ni gråter floder när jag inte uppdaterar om mitt oerhört intressanta liv.
(ironin smög sej in där, jag vet!)

Har hunnit med en del faktiskt.
Jobbade söndagen med, var hemma vid 4 och låg i soffan i stort sett hela eftermiddagen och kvällen.
Tobbe och jag åt mat, kollade på film och ytterligare en film.
Sov länge på måndagen, men hade massa småärenden att göra.. Var på apoteket, ringde sjukhuset, var på Röda Korset, fixade med mail.. Ja, ni förstår va? Vuxensaker, haha!

Igår jobbade jag. Tisdag = fiskdag på jobbet. Sprödbakad torsk med kall sås, så jäkla gott. Synd att inte Skimpa var där, hon älskar den kalla såsen!
Var väl ganska mycket att göra, men dagen gick snabbt.
Kom på att jag inte har träffat Amanda Mars på väääldigt länge, så jag skickade iväg ett sånt där textmeddelande till henne och bad henne träffa mej. Och så blev det.
Tog min bike, cyklade förbi Hemköp och köpte hennes favoritkakor och sen hem till henne.
Hennes lägenhet är sjukt mysig, och hennes fluffiga lilla pissenisse är inte fy skam heller :D Hon gömde sej mest under sängen dock, satt i mitt knä i typ ½ minut.
Vi pratade och helt plötsligt var klockan halv 9 och min bike gick hemåt. Kollade på House och Hells kitchen och somnade sedan sött med Tobbe jämte mej. Snutte plutte dutte..

Nu ska jag gå och köpa en liten present till Skimpa, det är hennes födelsedag idag! Hon fyller 23 år och är nu gammal :) Det blir APT på jobbet om en stund också, sen blir det sleepawaw hos födelsedagsbarnet. Woho!

Ha en trevlig kall, men ändå solig dag! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Issepisse heter hon faktiskt :P

2009-10-14 @ 18:08:01
Postat av: Mariaelinqvist

hej du är saknad av tillexempel mej! Hela nästa vecka e jag ledig så då kan vi väl ta en sväng på röda?<3

2009-10-23 @ 12:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0