helgsummering, återigen!

Spenderade kvällen igår hos Anton, med pictionary i 2 timmar!
Jag och Lillebror hade en klar fördel först , men sen vet jag inte vad som hände.. Haha!
Hade mysigt iaf, sa hejdå till Olle vars plan tillbaka till Luleå gick klockan 8 imorse. Sunne åkte också hem idag, till Orsa, men hans plan gick inte förens 4.
Sov iaf hos mamma, Sophie och Denise var också hemma. Men inte mamma, hon och Jan var på någon konsert eller liknande, mammas födelsedagspresent.
Fick träffa henne i förmiddags iaf, när hon kom hem.
Sov gott inatt, jag och Tösen hade jättemysigt! Hon väckte mej vid halv 5 imorse och var på det värsta myshumör jag någonsin varit med om. Buffade på mej och ville att jag skulle vakna, trampade in sina tassar och klor i mitt huvud och tuggade på mitt hår. Jag gav igen och vaknade, myste lite och när jag var vaken, ja då beslöt hon sej att somna. Typiskt.
Skickade sms till Lillebror och väckte honom. Tog en promenad nere vid blåsiga stranden, rena rama stormen!
Jätteroligt!
   

Åkte hem med honom också, han skulle träna, köpa present till sin far och kolla på Ipod.
Övertalade Tobbe till ytterligare promenix, efter lite mat.
Kungsbackaån är nästintill översvämmad!
Jättemycket vatten har kommit nu när det har regnat så mycket så att båtarna ligger högre än bryggorna. Vissa bryggor är tillochmed undervattensbryggor för tillfället.
Nu har vi suttit och myst och pratat i soffan ett tag.
Duschat och ordnat mitt ben-problem! Kan glatt meddela att mina ben inte ser ut att tillhöra en gorilla längre, skönt.


Hm, vad kan jag ge er mer?
Veckoplanering kanske?

Måndag - ledig. fixa lite småsaker, träning på kvällen
Tisdag -   8 - 15, APT på jobbet
Onsdag -  ledig. kanske Ullared, köra lite bil med mammsen
Torsdag - ledig. träning på kvällen
Fredag -   8 - 15, fredagsmys eller Mange Schmidt på Mingel? HAHA
Lördag -  7.30 - 15.30
Söndag - 7.30 - 15.30

Roligare än så blir det inte folket, hoppas ni har en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0