hum dum di dum

Imorse när jag gick till jobbet var det bara 4 grader varmt. (kallt?)
Det betydde mössa, halsduk och vantar. Fy, detta vill jag inte fortsätta med.
Tycker mycket mer om att kunna gå till jobbet när klockan är kvart över 6 och bara
ha klänning och kofta. Kom tillbaka sommar, jag ber dej!


Lite målning står på schemat idag. Får underhålla med mej lite roliga saker nu när jag blev lite deppig över att inte ha APT på jobbet.. Stolen jag hämtade hem från Röda Korset för ett tag sen är numera vit. Den lilla rackaren har inte hittat sin rätta plats ännu, men den står i vardagsrummet och ser fin ut iaf.


Detta är väl bättre än den brun/gula färgen som den hade innan? :)

Ska ta en sväng till RK imorgon tänkte jag, kolla läget lite. Har inte varit där på ett tag.
Ska visa er min "nya" köksvåg också, den jag köpte för 50:- på Hamstern häromdagen.
Ska bara skrapa bort den blå färgen den är målad i nu, och måla vitt, som med allt annat, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0