Jobblördag

Sitter på jobbet och har just ätit frukost.
Har varit vaken sen 06.15 och fick inte äta förens nyss, orättvist, haha!
Det blir väl så, antar jag, när man är en hårt arbetande kvinna..

Har blivit dålig uppdatering det sista också.
Anledningen till det hela är att min dator har åkt plinplongtaxi till datorsjukhuset. Typ. (den är på lagning för er som inte har humor!) Vet inte alls när jag får tillbaka den eller om dom ens kan göra någonting åt felen.
Kanske slutar med att jag får köpa en ny, men det skulle ju inte vara fy skam det heller.

I onsdags sov jag iaf hos mamma, körde med henne ner efter en snabbvisit på Willy's.
Välbehövligt måste jag säga, kylskåpet ekade när jag öppnade det på morgonen. Men nu är det fyllt igen, med massa godsaker.
Mamma och jag tog en lång och jobbig promenad i stormen på kvällen, kände mej riktigt tom i skallen när jag kom in igen, det blåste verkligen storm!
Somnade gott och vaknade tidigt på torsdagen. Körde mammas bil in till Kungsbacka, sa hejdå till mamma och gav tillbaka hennes bil (haha) och sen när jag väl var hemma, då gick jag och la mej igen.
Mycket angenämt.
Höll på med massa småsaker hela dagen, tränade med Anna på kvällskvisten och somnade sen gott i soffan.

Igår jobbade jag mellan 8 och 15. Fredag betyder att pensionärerna får bullar.  Och en skvätt kaffe om dom vill.
Det bjöds på köttbullar och sen gick jag hem.
Anton hämtade mej efter sitt jobb och jag åkte med honom hem. Idoltittande, godisätande och skrattande.
Mycket angenämt.
Tog bussen hem och mötte både Martin och Tobbe. Kollade på slutet av Fast and furious och totaldäckade sedan på mindre än 1 minut i sängen.
UPP MYCKET TIDIGT IDAG!!
Ska jobba fram till 15.30 och sen blir det fotbollsafton för hela slanten.
Sverige krossar Danmark!! :D
Får trevligt sällskap med.

Nej folket, nu har jag inte tid med detta längre. Jag har ju strömming att steka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0