ny vecka, ny måndag

SOLEN ÄR TILLBAKA!
Det är 25 grader på min balkong, det kan jag numera konstatera genom att titta på min nyinköpta termometer :)
Blev inte lika glad när den visade 5 grader igår när vi skulla gå och lägga oss, men som sagt - 25 grader!
Hängde ut täcken på vädring, gud va det är det är härligt när man tar in dom och dom luktar fräsht.

Fick sova länge idag, vaknade 10.30 av att telefonens alarm ringde. Säkerhetsåtgärd. Numera verkar det som jag kan sova hur länge som helst.. Måste ha något som drar upp mej!
Är som sagt ledig idag och har lite småsaker att fixa.
Imorgon är det jobb + APT på jobbet.. Har en känsla av att morgondagens arbetsplatsträff kommer bli lååångt.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vet inte än, så snart som möjligt hoppas jag.

Vi ska kolla om det är nått som heter Endometrios. Ska skriva ett inlägg om allt i bloggen nån dag när jag har ork och tid.



Jo de kan jag nog, de e väl tors och kanske imon jag inte kan.

2009-10-06 @ 06:56:13
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0